Aftellen! - Reisverslag uit Egmond-Binnen, Nederland van Silvia Reep - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Egmond-Binnen, Nederland van Silvia Reep - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Silvia

Blijf op de hoogte en volg Silvia

29 Juli 2015 | Nederland, Egmond-Binnen

hejer kära vänner!! (dit betekend dus hallo lieve vrienden)

Het is bijna zover! Over 19 dagen ga ik voor vijf maanden studeren in zweden. Daarom dacht ik laat ik maar eens een waarbenjij.nu aanmaken. De tijd vliegt echt voorbij en het afscheid komt nu toch wel heel dichtbij. Bovendien besef ik me steeds meer dat ik iedereen toch wel heel erg ga missen. :(

Voordat ik afscheid moet gaan nemen staan er gelukkig nog genoeg leuke dingen op de planning!

Zaterdag 15 augustus is het da zover en ga ik met de auto samen met mn ouders naar kristianstad toe om mijn avontuur te beginnen en ik vind het super spannend!!

Nu eerst nog maar een paar weken genieten van mijn vakantie en jullie gezelschap!!

adjö alla!!