Week 3 - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Silvia Reep - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Åhus, Zweden van Silvia Reep - WaarBenJij.nu

Week 3

Blijf op de hoogte en volg Silvia

03 September 2015 | Zweden, Åhus

Maandag avond hebben we een hele gezellige karaoke avond gedaan met onder andere spaanse, duitse, franse, nederlandse, zweedse en engelse liedjes. Benny heeft zelfs in het chinees gerapt en we hebben een onwijs leuke avond gehad!

Dinsdag had ik mijn eerste les financiële analyses dit was heel interessant maar de leraar praatte wel veel te zacht. Na de les zijn we met de meiden even de stad in gegaan en hebben we gezellig koffie gedronken en 's avonds was de eerste echte rustige avond in Åhus.

Op woensdag had ik weer les en hebben we ons allemaal opgegeven om naar Lapland te gaan. Daarna gezellig allemaal aan de studie gegaan en werden we gefotografeerd voor de schoolwebsite. Na het studeren hebben we een wandeling gemaakt door een natuurpark in Kristianstad en daarna ben ik met Rene, Roman, Petra, Miqaela, Jana en Pavel naar de Max Hambuerga geweest en 's avonds in Krebo Beerpong gespeeld. Roman, Renee en ik hadden de laatste bus terug naar centraal station gemist dus moesten we een half uur lopen. Gelukkig waren we wel op tijd voor de bus naar Åhus...

Op donderdag was ik lekker een dagje vrij maar alle anderen waren op school dus heb ik in de ochtend heerlijk niks gedaan en ook nog maar een beetje gestudeerd. 'S middag ben ik naar school gegaan voor bubbleballs en slackline. Bubbleballs was echt onwijs grappig en slackline was heel moeilijk maar ik zou zeggen kijk maar op youtube voor wat het allebei is want het is lastig uit te leggen. Toen met zn alle weer terug naar Åhus gegaan. En samen een stuk of twintig man is ons huisje hotdogs gegeten. 'S avond was het party time en hebben we een hoop drank spelletjes gedaan.

Vrijdag had ik school van 9 tot 4 en dit was heeeeel zwaar! daarna thuis lekker gegeten en preparty gehad bij Andrea voor onze eerste avond stappen in Bånken! Super leuke club en het was lekker druk.

Zaterdag was ik helemaal gesloopt en heb ik vooral in me bed gelegen en weinig gedaan.. maar ik heb wel een reisje naar malmo geboekt met de meiden. 's avonds hebben we een gezellige filmavond gehouden!

Zondag werd ik wakker door geweerschoten.. ja dit klinkt heel spannend natuurlijk, maar ik woon zegmaar ongeveer naast een militair training gebied en dus werd ik wakker door het geluid van hun training. overdag een beetje gestudeerd en daarna fika met de meiden gedaan en samen gegeten. Lisa heeft mn haar bruin geverfd en iedereen ging 'op tijd' naar bed..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

tsja wat moet ik hier nou schrijven... hier kunnen jullie dus op de hoogte blijven als ik in zweden ben

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 2811

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Studeren in Kristanstad!

Landen bezocht: