Het normale leven in Åhus - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Silvia Reep - WaarBenJij.nu Het normale leven in Åhus - Reisverslag uit Malmö, Zweden van Silvia Reep - WaarBenJij.nu

Het normale leven in Åhus

Blijf op de hoogte en volg Silvia

17 September 2015 | Zweden, Malmö

vorige weke was het normale leven hier toch echt begonnen. Het was een rustig weekje en iedereen moest veel voor school doen. ik heb me haar geverfd en we hebben veel samen gegeten.

Het weekend daarin tegen was super! Op vrijdag op school kwam ik erachter dat ik in Malmö in plaats van 2 nachten maar een nacht had geboekt dus dat was ineens stressen! Snel nog een nacht bijgeboekt en de trein gepakt. In Malmö nog aardig verdwaald voor we het hostel hadden gevonden en snel klaargemaakt voor het eten. We zijn met s'n alle uit eten geweest bij een italiaans restaurant op de Lilla Torg! Dit is het kleine plein van de stad en het heeft heel veel restaurantjes en kroegen. Daarna gezellig met Tyler en wat vrienden van hem in de kroeg gezeten.

Op zaterdag was het tijd voor een cultureel sightseeing dagje. alleen niemand van ons wist dat er zo weinig te zien was in Malmö. er was een kerk. een enorme toren aan de haven en we zijn naar een museum geweest waar ook een aquarium was. En achter dit museum was een groot park met een Nederlandse uitstraling. Er was een oude windmolen en tulpen! de Aziatische meiden vonden dit allemaal heel fascinerend dus dat was wel grappig. 'S avonds was het feest want om 12 uur werden Itziar en Julianna 21!! we hebben gezellig samen gekookt (zonder mij want ik was ziek geworden dus ik lag in me bed) Toen heerlijk gegeten en voelde me gelukkig goed genoeg om wel mee uit te gaan. We hadden hele leuke kadetjes mee voor de meiden namelijk: burgerkingkronen, slingers en ballonnen! De hele avond hebben ze deze dingen op hun hoofd gehad en in de club om 12 uur kregen ze er nog een mooie prinsessen kroon bij. Het was een onwijs leuke avond dus de volgende ochtend waren we allemaal wel een beetje moe. om 11 uur hebben we uit gecheckt en zijn we naar een winkelcentrum gegaan. Daar een dagje vertoeft en toen de bus naar huis gepakt.

sinds ik terug ben lig ik het grootste gedeelte van de dag in me bed want ik ben dus toch wel aardig ziek. Ik voel me nu eindelijk weer een beetje beter dus morgen gaan we waar meer een dagje naar school.

groetjes uit Zweden!!

  • 26 Oktober 2015 - 19:54

    Bea Van De Reep:

    het mooiste kado voor mijn verjaardag was jij als Sarah in de tuin om 12 uur.
    ik zou mijn eigen reactie ook nog wel eens willen zien.
    ik ben wel blij dat je zoveel plezier hebt in Zweden. geniet er nog lekker van ook dit weekend weer met je vriendin Sharita in Kopenhagen.
    xxxxx mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

tsja wat moet ik hier nou schrijven... hier kunnen jullie dus op de hoogte blijven als ik in zweden ben

Actief sinds 28 Juli 2015
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 2815

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2015 - 15 Januari 2016

Studeren in Kristanstad!

Landen bezocht: